Bekännelser

Jag är väldigt blyg när det kommer till att redovisa för klassen. För man snackar om så ointressanta saker man ser verkligen hur allas ansikten strålar ut "Kan hon sluta prata, så jäkla ointressant, kbry! Och så vidare, jätte jobbigt!
Jag vill verkligen ha en pojkvän, men problemet är att jag inte gillar någon just nu. Tänk er att ha någon som du alltid kan räkna med, någon som du verkligen har kul med och någon som du litar på.
Jag kan vara riktigt störd ibland, och då menar jag verkligen störd. Alltså det är verkligen sjukt att jag har vänner.
Tycker det verkligen har gått för lång med allt detta "rasist-snack". Att inte ett barn får klä ut sig till en pepparkaka, att dom tydligen ska byta namn på bruna bönor och vitlök, tagit bort en scen i något som varit självklart i alla år. Bitch pleace? 
 Jag fick en macbook pro i julklapp, och är hur glad som helst för det. Så jäkla nöjd att det bara inte går att förklara. Tackar världens bästa föräldrar för det!
Vill gärna ha en tattoo, men vet inte riktigt vad vet bara vart någonstans. På handlederna och ena skuldrebladet.
En resa till NewYork vill jag satsa på att göra nästa år. Tänk att shoppa där, gå i centralpark, se utsikten från empire statebuilding. Det skulle vara en dröm för mig!
Är väldigt nöjd med ett par klackar jag köpte här om dagen, kan lägga upp bild imorgon för dom är väldigt jävla vackra.
Jag kan se Victoria's secret fashion show tio tusen gånger om. Det är så jäkla bra, alla modeller är så vackra. Miranda så jävla söt och Candice, wow vad snygg!
Ska verkligen försöka satsa på den här bloggen! Vill uppdatera så mycket som möjligt, och så ofta som jag kan! 
Espressohouse's chailatte är så mycket godare än någon annans. Den är så mycket tjockare, mer smak och den har verkligen allt

tumblr_mf737gGotD1rkqc97o1_500_large.giftumblr_m8wz2pmAKG1roh4dro1_500_large.jpgd7c0b4b03fa211e2996e22000a1f98fe_7_large.jpg



 



Du skriver för mycket gumma lilla!!!!!!!!!! -.-

2013-01-08 // 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback