Elinor Åkersten

Hej, jag känner att jag måste börja blogga igen. Kan faktiskt sakna det ibland.
Så jag kände att börja med en helt ny blogg och kasta bort det röriga och gamla. Ni som inte vet vem jag är kan jag bara berätta lite kort om mig själv. Jag kom till denna värld en vår för femton år sedan. Jag döptes till Elinor Diana Boel Åkersten, men vill gärna bli kallad Elli. Jag växte upp i södra Stockholm. Började i Bäckahagens skola som må vara den sämsta skolan jag känner till. I femman kände jag att det blev jobbigt där och jag fick andra vänner och så vidare. Så i sexan började jag i Blommensbergskolan, en kulturskola. Sexan var nog då som mitt liv var bäst, alltså verkligen! Jag går fortfarande där i nionde klass, har verkligen ingen aning om vilken linje jag ska välja i gymnasiet. Mina närmsta vänner är Anna och Angelica, dom gör jag allt med och delar tankar med.
Det var lite om mig! 


Till er som bara känner sig tvugna att skriva något ont om mitt utséende eller något. Så är det faktiskt helt okej, för jag tar inte åt mig, tvärt om. Jag blir glad eftersom ni tillbringar lite tid, kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback