Woopzie

tumblr_mf3wyuLod21rj6ungo1_500_large.jpg

A-bNpamCIAAilzf_large.jpg_large.jpg
Hej alla människor! Idag så åkte vi först till Orminge, och nej. Där var vi inte länge pågrund av en person som jag aldrig mer kommer kontakta. Vi åkte sedan till Gullmars och träffade en kille som heter Anderito. Och vi var med han i några timmar. Och vi träffade även en väldigt hygglig person som heter Ulf.
Sedan åkte jag hem till Anna och vi packade massor av grejer eftersom vi två ska upp till Falun imorgon. Ska verkligen bli hur kul som helst! Sedan kom min pappa och hämtade oss. Efter det så träffade vi Angelica och Josefin. Skulle faktiskt träffa en killkompis, men tiden rann iväg som jag vet inte vad! Men nu måste jag försöka sova, haha! Vi ska upp tidigt imorgon, fuck my life bro!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback