Fredag, Lördag & Söndag

Den här helgen har varit väldigt rörig eftersom det finns människor som verkar vilja förstöra och ändra på folks liv. 
På fredagen pluggade jag, den var nog den tråkigaste fredagen på år och dagar. Men på kvällen fick jag ett samtal från Oliver som gjorde mig jätte orolig och ledsen. Så kunde inte sova, men tillslut så gick det!
 
Men i lördags åkte jag till Olivers kompis, Boje. Så jag och Oliver kunde prata. Han bodde verkligen jättefint!  Sedan mot kvällen blev det dags för grillat kött med potatisgratäng, otroligt gott! Senare så bastade jag med Oliver, Boje och även Wille. Tillslut var klockan halv tre på natten, så vi gick upp för att sova. Jag somnade väldigt snabbt, blev helt slut!

Imorse vaknade jag av att Oliver putta på mig och sa att jag skulle flytta ut för att jag tröck ut honom från madrassen, men somnade och tröck ut honom igen. Så vaknade av att han bytte plats, haha! Sedan kunde jag inte somna om.. Men jag låg i en och en halv timme och väntade på att dom skulle vakna, var riktigt jäkla hungrig. Jag väntade tills dom gick upp eftersom jag ville inte bara upp till Bojes föräldrar och be om frukost, skulle kännas fett stelt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback