Hair

Ungefär såhär gick jag till skolan idag, rättade till lite och så där.
Just nu är jag galet trött på mitt hår, vissa dagar vill jag verkligen bara raka av allt mitt hår och börja om på nytt. Men jag har ju fortfarande förstånd så att jag inte skulle göra det. Andra dagar blir jag bara sur och trippar iväg till skolan med ett fågelbo där uppe. Det är verkligen hemskt. Jag kan heller inte göra bullar/knutar bra utan en donut. Det blir bara helt fel!
Blir även irriterad på att jag har någon slags utväxt fast jag aldrig färgat håret, det är faktiskt jätte konstigt hur det bara kan bli så, i sommar får jag väl gå runt så att utväxten bleks och det ser någorlunda normalt ut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback