Hemma!

Nu är jag hemma och ska även sova nu, ska först kolla på bigbang theory vilket är satans roligt! Just nu ser jag typ ut som en sophög, halvsminkad, mitt hår är halvkaos, lite halv sådär!
 
Efter skolan åkte jag mot Oliver, i centrumet mötte jag upp Chrippe som följde med hem till Oliver där även Wille och Joel var. Vi gjorde egentligen inte så mycket, mest satt och snacka. Sen blev det rusch till bussen och jag längst bak och slänger ut samma mening som vanligt "Vart är mitt busskort!". Men nu hittade jag faktiskt inte det, så busschaffören var snäll att låta mig åka med. Men sen åkte jag ensam till Oliver och hämta det för trodde jag var säker att det var där. När jag insåg att det inte låg där ringer jag Oliver och frågar om han kan kolla i min väska igen. Så ringer han upp och säger att det låg där, åhh ilska men skrattretande.
 
Sedan åkte jag hem till hans mamma och vi åt lite och kolla på matchen som blivit facebook-bombat! Sedan åkte jag hem till lilla mig, nu vill jag typ bara dö, sova. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback