Is it monday again?

Hej på er, nu var det ju ett tag sedan. Designen kommer upp om några få dagar, så då ska vi se att allt går bra.
Nu är det måndag och det är inget vi kan göra något åt, ser inte fram till den här veckan alls. Jag var ju sjuk hela veckan innan påsklovet vilket gjorde att jag missade 1 nationellt, 1 hemkunskapsprov och 1 matteprov, plus att vi ska ha ett till matteprov denhär veckan.
 
Jag har inte sovit så jättebra, eftersom jag har en madrass som är jättetunn, måste göra något åt det.
Har precis ätit en smörgås och druckit chai-te, ska visa er sen det är jättegott! Det är så skönt vi börjar 35 minuter senare än vanligt, så vi börjar kvart över 10 vilken är sjukt skönt! Senare idag ska jag träffa Oliver eftersom han fyller år idag, då så kommer jag fira han. Kommer ta med kameran så ni får en del bilder!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback