Lite uppdatering

 
I Tisdags mötte jag upp Oliver i Mariatorget efter skolan. Så vi gick förbi ungdomsmottagningen ett tag. Efter det åkte vi till gården och bara hängde lite sådär! Sedan åkte vi hem till mig och beställde kycklingrulle. Efter det sov vi..

Onsdags morgonen så väckte jag Olive med frukost på sängen , hur snäll flickvän? Hahaha! Sedan åkte vi bussen tillsammans, han åkte till sin skola och jag till min. Efter skolan så åkte jag hem till Oliver och bara tog det lungt. Sedan på kvällen åkte jag hem till mig.
 
Idag efter skolan så åkte jag hem till Oliver där Philippe även var!
Hela dagen har jag varit jätteseg, försov mig, de dagarna blir aldrig helt bra. Annars har väl dagen varit helt okej!
Nu har jag precis ätit middag och ska kanske till gården här. Efter det så blir det sova!


Blogga mer!!!

2013-04-20 // 02:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback