Olivers födelsedag

Usch, skoldagen var så seg så det bara skrek om det! Efter skolan åkte jag till Mörby där jag mötte upp Oliver och Chrippe. Efter någon timme så åkte jag och Oliver till stan och gick till en resturang och åt med hans mormor och mosters familj. Det var supermysigt och supergott! Åt en jättegod ceasarsallad och en underbar marrängsviss som jag delade med Oliver. Efter det så åkte vi hem till honom och bara myste!
 
Sen var jag tvungen att gå, så kollade på sl när jag skulle åka så var där några minuter innan men upptäcker sedan att den kom om 18 minuter! Så gick tillbaka hem till min älskling och väntade tills den gick. När det var dags för den att gå så hoppa jag på den och den åkte värsta omvägarna att jag bara ville hoppa av och spy. 
Mina fina vänner i skolan!
Fina födelsedagsbarnet!
Åh gud vad gott!
Carina och Olivers lillkusin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback