Dagen!

Imorgon satte jag mina alarm på 5.00, 5.05, 5.10 osv. Gick upp runt 10 över. Gjorde mig i ordning. Fick nästan ångest att jag gick till bussen innan klockan ens slagit 7! Var tvungen att leta efter mitt busskort jag nästan var säker på var där någonstans. Så gick först till vaktmästaren och han öppnade hemkunskapen, där låg det inte. Så gick upp till det klassrummet lektionen jag kommer ihåg jag hade det. Så Frågar jag min lärare. "Madde kan du öppna föroläsningssalen, mitt busskort tror jag ligger där?" Då svarade hon "Mina nycklar ligger i arbetlagsrummet kom så går vi dit". Så ser jag hur mitt busskort ligger på ett bord där inne, åh vilken lättnad. Ringde min pappa direkt efter, han blev nog lika glad som jag. Det skulle inte vara det första kortet jag tappade! Nog om det där kortet, hittade det anyway.

Puew! Dethär nationella provet var ganska enkelt tycker jag, lite knepiga frågor ibland men inte som jag tänkt mig. Jag hade förväntat mig värsta svåra uppgifterna och att vi skulle skriva längre. Nu börjar jag mer oroa mig för matten, SO:n och NO:n. Fy vad hemskt. Att vi hade lektioner efter var lite sämst men det gick bra förrutom att jag var tre sekunder från att somna. Sedan gick jag hem till Anna och somnade till how I met your mother. Efter det gick jag till gården, vi körde fifa spela spel och lite så, nu är jag hemma puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback