Fredag och Lördag

Fredag: Efter jag hade skrivit min novell på nationella så hamnade jag hemma hos Anna. Lite senare kom Felix och Vilmer till henne. Vi kollade film och lyssnade på usik. Felix satte på såndär scream-rock när dom bara skriker och man knappt hör vad dom säger. Jag somnar till det, fattar inte hur, kanske är det jag ska lyssna på när jag vill sova! När jag vaknat så handlade jag present till henne, ni kommer få se bild nedan. Efter det firade jag och några henne. Vi skulle till Kevin, men det blev inte av iochmed att Anna mådde lite dåligt. Kvällen blev till morgon och jag somnade lite efter klockan var sex.
Lördag: Jag vaknar hemma hos Anna och går upp till köket där Ella och Angelica har gjort screambled eggs, hemamgjord choklad och vi åt baguette. Det var väldigt gott. Snare på dagen låg vi bara i soffan kolla på film och typ bara ville dö. Sedan så kom Annas mamma hem och vi var tvugna att gå, så jag gick till Angelica och var där i typ en timme. Sedan så träffade jag Sabina och Matilda. Vi träffade sedan Theo och Antonio, vi var i liljeholmens galleria ett tag innan vi bestämde oss för att åka till Orminge på en fest. Sedan så blev den inte av. Så vi träffade  Theo och Antonio igen som vi gick på en lite lugnare fest.  Sedan runt halv 1 så åkte vi hem och sov.


snygga

2013-02-15 // 13:26:41

akta er för pussymeister

2013-02-20 // 12:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback