Gangster Squad

Imorse vaknade jag och hade lindrad feber, nästäppa och bara lite huvudvärk, så det är på bättringsvägen. Senare på dagen har jag bara gjort en massa sysslor. Städat, fixat, duschat, målat naglarna, sovit med mera! Men strax efter tre tiden så ringde Anna och frågade om jag ville hänga med på bio, det ville jag!
Så började fixa mig och så vidare. Tog med systemkameran för jag ville ta kort till bloggen!

När jag var på väg mot Felix där även Anna och Vilmer väntade så kom jag på tanken "Är det inte lättare att dom kliver på min buss än att jag ska gå av åka upp och åka efter några minuter". Jag ringde Anna och berättade idén. Nej kom bara upp sa hon då. Jag åker hem till Felix och när jag ska ta av mig skorna säger han "Nej ta inte av dig skorna vi ska gå". Herregud, vem hade rätt?

Vi kom iallafall fram till Heron City efter att ha missat 2 tåg för jag och Anna kunde inte riktigt bestämma vad vi skulle ha.. Men vi sprang som aldrig förr! När vi var där så bestämde vi oss för att se Gangster Squad som var bra, men det var ju inte riktigt en "Elli-Film", om vi säger det så. Men ska inte klaga den var annars jättebra! När jag tänkte ta en bild så när jag skulle fota stog det, "Inget minneskort". Jag ville skrika att alla i biosalongen skulle ge mig en fet applåd. Så nu får ni bara ett par ruttna mobilbilder.



Jag gillar den scenen i filmen där han spöar skiten ur Mickey!

2013-02-02 // 12:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback