One day baby we.

Hej fina människor!
Jag har kommit hem precis, jag har pluggat hela eftermiddagen och hela kvällen om nationalism och sånna där grejer. Vi har prov på fredag och jag förstår nästan ingenting!
Imorse hann jag till bussen, men var tvungen att springa, snyft. Men jag hann i tid och min nya idrottslärare var faktiskt ganska bra. Nu gäller det bara att göra bra intryck ifrån sig så man får höga betyg! Sedan hade vi syslöjd och jag och Anna fick ur oss vår kreaktiva sida. Vi ska göra en drömfångare/nät där vi ska hänga upp pärldjur, ni vet sånna man gjorde på fritids i typ tvåan, haha!
Denna sydde jag förra året på syslöjden, lite stolt, även fast den inte passar haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback