Today

Usch, jag har pluggat sen klockan 6 och har fått världens huvudvärk. Det är pågrund av det jag inte bloggat så bra. Vill därmed säga att det inte kommer vara så jättebra uppdatering på senaste, men kommer ju försöka så ofta som jag kan.
Idag var jag i skolan som dom flesta var, men inget speciellt förrutom hemkunskapen. Alltså det var då jättegott! Vi åt Quorn, kött för vegiterianer, smakar som kyckling. Så la vi på chilli och lök alltså. Det var fett. Haha tjockisen hära, nejdå mat är fan bäst. Efter skolan gick jag hem till Anna med några vänner. Efter det gick jag till gården för att plugga, fick verkligen mycket gjort!
Min katt som verkligen inte är relaterat till inlägget får vara med




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback