Weekend

Bortsett från att jag ser ut som en död fisk så var det detta jag hade på mig igår!

Fredag: I Fredags var jag i skolan och gjorde det vanliga. Efter det gick jag, Anna, Angelica och köpte godis. Sedan gick jag hem till Anna och vi körde ett krigsspel tror det var cod, haha! Efter det åkte vi till mig och åt middag. När vi hade ätit klart gick vi ut för att träffa några killkompisar, vi gick till gården och chillade lite. Träffade några som gick i min förra skola som jag inte brukar umgås med, så var jätte trevligt att träffa dom. Vi gick hem sedan och la oss i sängen och deckade!

Lördag: Vi vaknade upp och åt frukost. Sedan drog jag ut på allting så dagen kunde gå fortare, men Anna ville bara skynda på med allting! Så jag städade, duschade, fixade mig och allt sådant jättetrögt. Men sedan åkte vi hem till Anna för hon ville byta kläder. Efter det så träffade vi Sabina och Matilda var hos Sabina ett tag. Sedan blev det äta mat på donken. När vi blivit mätta åker vi hem till mig och väntar på Amanda. Vi gick hem till Christopher när Amanda kom. Så satt vi där och hade det trevligt. Tills allt kaosade och jag vilmer och Anna var tvugna att gå hem för jag och Vilmer inte gjort upp en smart plan haaha! Men det var kul sålänge det vara förns en av ens egna bästa vän blir besviken och ett stycke föräldrar som tyckte jag var så osmart och dum. Men vi åkte hem till Vilmer och jag blev typ hyperaktiv så kunde först inte sova eller lugna ner mig. 

Söndag: Vi vaknade hemma hos Vilmer och låg i sängen och pratade ett tag. Efter en stund kommer hans mamma in och frågar " Vill ni ha Amerikanska pannkakor?" Jag typ ville hoppa upp i hennes famn och ge henne en stor kram. Men alla sa "Ja tack". Så vi gick upp och åt lite. Sedan har söndagen gått åt till att legat och sovit/snackat!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback