Dagen efter lovet

Första skoldagen efter lovet idag för dom flesta. Hoppas ni klarat av skolan lite iallafall! Jag hade kunnat gått efter lunchen eftersom jag inte var med på idrotten och slöjden var inställd..
Dagen har väl vart bra men även lite upp och ner nu på eftermiddagen. Eftersom jag och Anna åkte till stan och efter ett tag blev jag jättevarm började må illa och så vidare. Trodde verkligen att jag skulle spy, tänk vad pinsamt och bara börja spy bland alla, äh fy.  Vi gick till närmsta bänk och jag satt med en kofta bara. Men det blev bättre efter att jag fått friskluft och tagit det lugnt. Trodde det var pågrund av mina medeciner men det visade sig senare att det var mensvärk, haha! Anna köpte det hon ville ha och vi båda åkte hem sen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback