Idag & Igår

Nu är jag hemma hos denna vackra tjej som ni ser på bilden över. Hon är och fikar med sin moster, men kommer tillbaka lite senare. Jag tänkte berätta lite om gårdagen. När vi hade ätit tacos så fixade vi klart oss och sedan åkte vi till Marcus där några var. Det var trevligt, men grannarna var ju lite poopers. Efter ett tag gick alla och jag ,Clara, Marcus och en spanjor var kvar. Men efter ett tag åkte Marcus till hans mamma, jag och Clara stannade hemma hos Marcus pappa eftersom bussen slutade gå. Så imorse kom Marcus hem vid tio och det var jätte onice för jag ville sova. Men efter en timme eller nåt tvingades jag och Clara gå upp och åka hem. Så åt vi lite tacos som var över, vi var vrålhungriga. Nu hade jag tänkt att duscha, sminka mig och lite så.
Hej med er så hörs vi!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback