Kassa bilder från helgen

Fredag:
Efter skolan så åkte jag hem till Wille och Oliver. Där hände inget speciellt, vi var där ett tag. Sedan åkte vi in till stan med deras kompisar. Det var en tjej som hade en spansk utbytesstudent så hon ville ut på stan lite, vi åt och så vidare. Sedan åkte vi tillbaka  hem till dom. Men ett tag efter så åkte vi till deras kompis och hade det väldigt kul. Blev lite drama, men det var ändå kul. Sen skulle vi vidare till någon anna men när vi var påväg skulle alla tydligen gå, så vi åkte tillbaka hem och sov.
  
Lördag:
På morgonen vaknade jag klockan 9 så hjälpte deras mamma med lite grejer. På dagen var det bara hemmamys, men senare mot eftermiddagen så åkte vi till Lidingö hem till Willes pappa och hämtade lite grejer. Efter det så åkte vi till Marcus och var där några stycken. Senare så gick vi till Statoil och köpte Ben&Jerrys, köpte varsin korv till killarna. Wille råka hälla ut en Cocacola, så han fick städa lite, haha! Sedan var vi påväg hem, tror jag aldrig vart så yr i mitt liv, haha! När det var en bit kvar kom en taxi som vi fick gratisskjuts av en liten kort bit, vissa människor är verkligen så snälla. Vi åt och äcklade oss. Sedan sov vi.
  
Söndag:
Söndagen vakna vi tidigt och jag hoppade in i världens skönaste dusch, kände mig typ som en ny människa efter jag hade duschat. Jag sminkade mig och vi åkte sedan iväg till Friends Arena och skulle se bandy finalen, Sandviken - Hammarby. Vi tog såklart SM-guld, wehå! Så vi sprang ut på planen när dom inte ens hade blåst av matchen. Men Sandviken hade ändå inte kunnat ta igen. Efter matchen skulle jag ta pendeln där ifrån. Tänk er såhär. Hela friends arena skulle på den där pendeln, jag åkte värsta omvägen. Jag hade inte kommit hem på typ 2 timmar.
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback