Ilska

Jag har nog aldrig bloggat när jag är så här frustrerad som jag är just nu. Nu kommer jag skriva av mig, jag nämner inga namn, detta är alldeles för privat!
 
Att du som person som är ett bra antal år "mognare" kan göra så här mot en annan människa är oförståligt. Att störa psyken på så många, det är ju inte normalt. Att ljuga ett flertal människor rätt upp i ansiktet är ju så in i helvete fult. Att ljuga, förvrida sanningen, förmågan du har att skruva upp allting, göra allt till världens grej.
Det räcker nu, det är kört. Om förstör du en grej till för den jag älskar vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag vill inte se den personen nedbryten av dig, speciellt inte av dig, jag blir så jävla arg och ledsen. För att du skulle visa dig så i mina ögon var så långt bort, jag kunde inte ens se det. Jag trodde inte mina öron första gången jag hörde historier om vad du gjort. Sedan att försöka vända både mig och andra mot den underbara personen. Hur kan du som människa vilja förstöra en annans människas liv?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback