Skoldagen

Jag kom stressandes till skolan med Anna. Vi två skulle göra nationella prov vi två missat, hon matematik och jag no-labb. Dom välkomnar Anna med ett prov men dom hade inte provet förberett för mig. Så jag började 9.50, alltså nästan två timmar tills nästa lektion.. Somnade i cafeterian, lite pinsamt. Men vaknade av att det var två tjejer som snackade lite efter typ 20 minuter haha!

Sedan hade jag bild och min lärare vägrade hjälpa mig förns typ sista 10 minutrarna.. Sedan var det lunch och efter den satt jag mest i skolan och sedan beslutade jag mig om att åka hem, men jag och Josephine tog en sväng förbi gallerian och köpte 40 par strumpor till hennes pappa, för att han fyller år. Fatta vilken chock, haha!

Nu sitter jag i soffan hemma och orkar inte röra på mig, men tyvärr måste jag upp och städa klart mitt rum innan jag drar mig iväg mot Oliver där jag ska sova över. Åh vad mysigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback